kobieta24@gmail.com
Strona główna » Dostawa, warunki zwrotów i reklamacji

Dostawa, warunki zwrotów i reklamacji

Zamówiony towar na terenie Polski zazwyczaj dostarcza Poczta Polska i niezależnie od wartości zamówienia dostawa zawsze jest darmowa!

Darmowy zwrot w ciągu 30 dni - masz prawo w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki z zamówionym towarem zrezygnować z zamówienia. Zwracamy również koszt odesłania paczki. UWAGA! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) bez doliczenia kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane. Szczegóły w Regulaminie.

Czas dostawy - 90% zamówień dociera na miejsce przed upływem 3 tygodni. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy wyznaczamy na 60 dni.

Import towarów - informujemy że znaczna część towarów wysyłana jest bezpośrednio od sprzedawców mających swoją siedzibę poza obszarem Unii Europejskiej. Marketplace Kobieta24.pl prowadzi działalność gospodarczą w ramach, której świadczy usługę pośrednictwa w zakupach przedmiotów wymienionych na stronach Marketplace kobieta24.pl. Klikając "Zamawiam i płacę" na stronie Marketplace Kobieta24.pl akceptujesz warunki regulaminu, dostawy, zwrotów i reklamacji znajdujących się na stronach http://kobieta24.pl/p/regulamin i http://kobieta24.pl/p/dostawa.
Naszym zadaniem jest: udzielenie Ci polskiej gwarancji, udostepnienie adresu w Polsce do zwrotów, profesjonalnej obsługi klienta w j. polskim, przyjmowanie wplat w PLN.

Zasady zwrotu produktu

Zwroty oraz odstąpienie od umowy w zakresie zakupu przedmiotu zamówienia. 1. W związku z tym, że część sprzedawców ma siedzibę w państwach spoza UE (głównie w Chinach), w których obowiązują inne przepisy dt. praw konsumenckich niż w Polsce, w szczególności prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, obowiązki związane z odstąpieniem od umowy, które obciążałyby sprzedawcę przy odstąpieniu od umowy zobowiązuje się przejąć Marketplace Kobieta24.pl. 2. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze sprzedawcą w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin (14 dni) ten liczy się od dnia odebrania przesyłki z przedmiotem zamówienia. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Obsługi Marketplace Kobieta24.pl o odstąpieniu od umowy poprzez pocztę email lub pocztą tradycyjną na adres podany w regulaminie przed jego upływem 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z przedmiotem zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia oraz oryginalne opakowanie, w którym dostarczono przedmiot zamówienia, należy odesłać na adres Marketplace Kobieta24.pl podany w regulaminie, chyba że zostało to ustalone inaczej z Obsługą Marketplace Kobieta24.pl. 4. Po otrzymaniu zwrotu przedmiotu zamówienia Marketplace Kobieta24.pl dokona zwrotu wszystkich środków pobranych od kupującego (prowizja, oraz kwota przekazana do sprzedającego).

Jak zgłaszać reklamację?

Reklamacja przedmiotu zamówienia. 1. Marketplace Kobieta24.pl odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa czyli za zamówienia na rzecz kupującego przedmiotu zamówienia opisanego na stronie przedmiotu, zgodnie z ustaleniami dokonanymi z kupującym, przekazanie sprzedawcy zapłaty za towar oraz podanie sprzedawcy danych do wysyłki podanych przez kupującego. 2. W przypadku nie otrzymania towaru w opisanym na stronie przedmiotu czasie wysyłki lub gdy otrzymany przedmiot zamówienia jest niezgody z opisem zamieszczonym na stronie przedmiotu, kupujący może go reklamować. 3. Marketplace Kobieta24.pl zobowiązuje się do pośrednictwa w procedurze reklamacyjnej pomiędzy kupującym a sprzedawcą. 4. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać poprzez pocztę e-mail lub listownie na adres podany w regulaminie. Zgłoszenie powinno zawierać dane adresowe kupującego, imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia oraz nazwę reklamowanego przedmiotu zamówienia oraz opis reklamacji. 5. W przypadku chęci zwrotu towaru kupujący proszony jest o kontakt drogą e-mailową w terminie 14 dni od otrzymania zakupionego towaru. 6. Marketplace Kobieta24.pl umożliwia także odesłanie przez kupującego przedmiotu zamówienia na adres Marketplace Kobieta24.pl. 7. Marketplace Kobieta24.pl zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia od kupującego lub przesyłki zwrotnej (w przypadku odesłania towaru) od kupującego. Odstąpienie od umowy w zakresie zakupu przedmiotu zamówienia. 1. W związku z tym że część sprzedawców ma siedzibę w państwach spoza UE (głównie w Chinach), w których obowiązują inne przepisy dt. praw konsumenckich niż w Polsce, w szczególności prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, obowiązki związane z odstąpieniem od umowy, które obciążałyby sprzedawcę przy odstąpieniu od umowy zobowiązuje się przejąć Marketplace Kobieta24.pl. 2. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze sprzedawcą w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin (14 dni) ten liczy się od dnia odebrania przesyłki z przedmiotem zamówienia. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Obsługi Marketplace Kobieta24.pl o odstąpieniu od umowy poprzez pocztę email lub pocztą tradycyjną na adres podany w regulaminie przed jego upływem 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z przedmiotem zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia oraz oryginalne opakowanie, w którym dostarczono przedmiot zamówienia, należy odesłać na adres Marketplace Kobieta24.pl podany w regulaminie, chyba że zostało to ustalone inaczej z Obsługą Marketplace Kobieta24.pl. 4. Po otrzymaniu zwrotu przedmiotu zamówienia Marketplace Kobieta24.pl dokona zwrotu wszystkich środków pobranych od kupującego (prowizja , oraz kwota przekazana do sprzedającego).