Moda Uroda Zdrowie DIY Kuchnia Parenting

11 nawyków, które przyspieszą Twój metabolizm

Blogerka: justyna

#5. Zacznij wcześnie dzień

źródło: Shutterstock

Światło słoneczne również ma wpływ na metabolizm. Poranne słońce pomaga organizmowi regulować procesy biologiczne, które są niezbędne do zużycia energii.

#6. Nie bój się węglowodanów

źródło: Shutterstock

Nie musisz likwidować węglowodanów z diety. W celu prawidłowej syntezy serotoniny powinniśmy zapewnić ich wystarczający poziom. Brak tego składnika może mieć negatywny wpływ na aktywność mózgu. Dieta bez węglowodanów przynosi pozorne skutki z powodu utraty płynu, a nie tłuszczu.

#7. Przestań podjadać!

źródło: Shutterstock

Jeżeli jesteś fanem frytek, kanapek i słodyczy warto to ograniczyć. Należy zdawać sobie sprawę z faktu, że częste podjadanie spowalnia nasz metabolizm. Energia, którą otrzymujemy z pożywienia trwa zwykle 3 lub 4 godziny. Po tym czasie nasz organizm zaczyna czerpać ją z zapasów naszego tłuszczu. Stałe podjadanie zapobiega spalaniu i z tego powodu ciężko jest utracić zbędne kilogramy.

#8. Nie stresuj się

źródło: Shutterstock

Większość problemów z metabolizmem związane jest z brakiem zdolności do radzenia sobie ze stresem. Kiedy jesteśmy pod jego wpływem nasza tarczyca spowalnia metabolizm, co prowadzi do nadwagi.

To nie jest koniec wpisu - przejdź na kolejną stronę.

Udostępnij na Facebooku!
REKLAMA

Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla lepszego dzialania serwisu. Mozesz zablokowac pliki cookie w ustawieniach przegladarki. Wiecej informacji w Polityce Prywatnosci tej strony. OK